نمایندگی رسمی اچ پی در ایران

پنجشنبه 26 دی 1398
12:46
admin

نمایندگی hp چیست ؟

نمایندگی اچ پی به شرکت یا مجموعه ای گفته می شود که از طرف کمپانی hp دارای مجوز رسمی جهت ارائه خدمات فروش و تعمیرات در یک محدوده ، منطقه شهر یا کشور باشد .


با مشاهده ی لینک روبرو نمایندگان اچ پی در خاورمیانه را خواهید دید .


البته این درباره ی تمام نمایندگی های تمام تولید کنندگان دنیا صدق می کند .



اصلاً شرکت اچ پی چیست ؟

این کمپانی یکی از غول های دنیای کامپوتیر و الکترونیک و از برند های معروف تولید کننده ی ماشین های اداری ، پرینتر و کارتریج است . این را احتمالاً همه ی شما میدانید ، اما نکته ی قابل تامل آن است که این شرکت در کشور آمریکا بنیانگذاری شده است . درست شنیدید ، آمریکا …


برخی شرکت ها مدعی هستند نمایندگی HP در ایران می باشند.


آیا این شرکت می تواند در ایران نمایندگی داشته باشد ؟

آیا می توان یک فیل را در یخچال جا داد ؟ این سوالی است که در دوران کودکی برای طنز پردازی از دوستانمان می پرسیدیم و پس از شنیدن جوا نه می گفتیم ” کافیست آن را سر و ته کنید تا به “لیف” تبدیل شده سپس آن را در یخچال بگذاریم .”


شاید با چنین کلک های کودکانه و به معنای واقعی تر ابلهانه بتوان نماینده اچ پی در ایران بود ، اما حقیقت آن است که ، کوچکترین مبادله ی تجاری از طرف شرکتی همچون hp با شرکایی در ایران منجر به جرایم سنگین این شرکت از سوی دولت آمریکا خواهد شد. فراموش نکرده اید که ما از طرف دولت آمریکا در تحریم های اقتصادی تجاری هستیم .


گرفتن نمایندگی HP در ایران به سختی جا دادن فیل در یخچال است


تعمیرات پرینتر و شارژ کارتریج

نمایندگی hp در ایران

حال که متوجه شده اید برخی شرکت ها چقدر شیاد و کلاه بردار هستند ، اولین اقدام لازم آن است که دیگر با افرادی که به این سادگی دروغ می گویند کار نکنید .


افرادی که تنها هدفشان روانه کردن پول بی زبان شما به جیب خود است .


آری سالها پیش شرکت آمریکایی اچ پی ، در ایران نمایندگی داشت ، ولی خیلی وقت است که دیگر چنین نمایندگی ای وجود ندارد .


شارژ کارتریج

شارژ کارتریج عمل چندان سختی نیست ، این در حالی است که شارژ کارتریج لیزری رنگی کمی پیچیده تر است . با این حال اصلی ترین چیز هنگام این اقدامات وجود ابزار لازم برای انجام کار است . اگر می خواهید خودتان کارتریجتان را شارژ کنید کافیست به بخش فروشگاه ما مراجعه کرده و تونر و قطعات مورد نیاز را تهیه کنید یا با شماره تلفن های موجود تماس بگیرید تا ما یکی از تعمیرکاران خود را به محلتان اعزام کنیم .


تعمیر پرینتر توسط نمایندگی HP ایران

همانطور که میدانید ، چنین چیزی وجود خارجی ندارد ، پس بهترین گزینه چیست ؟ انتخاب شرکت هایی که توسط اشخاص خبره مدیریت و کنترل می شود . خوشبختانه مدیر مجموعه ی هپ پرداز یعنی آقای جواد غلامی که سابقه ی 12 ساله ی حضور در این بازار را دارد ، در کنار اشخاصی آموزش دیده است که زمانی در شرکت امیتاک پرشیا ، یعنی نماینده ی رسمی اچ پی در تهران و شهرستان های ایران کار می کرده اند .


خرید ماشین های اداری

برای خرید ماشین های اداری نیز کافی است به فروشگاه اینترنتی اداریم ، یا دفتر شرکت هپ پرداز مراجعه کنید . فروش اینترنتی توسط ما با امکان پرداخت در محل ، این اطمینان خاطر را به شما می دهد که ابتدا کالای سالم را تحویل گرفته و سپس هزینه ی آن را می پردازید .

منبع: اداریم نمانیدگی اچ پی چیست؟


[ بازدید : 219 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به oiuyt است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]