آینده کسب و کارهای اینترنتی چگونه خواهد بود

چهارشنبه 1 آبان 1398
8:49
admin


حدود دو دهه از زمان فعالیت کسب و کارهای اینترنتی در ایران می گذرد. از همان ابتدا تا به حال همواره روندی رو به رشد در گزارش های سالانه مشاهده می شود. موضوع قابل توجه این است که هر سال علاوه بر رشد آمارها، شتاب خیره کننده ای نیز وجود دارد که نشان از قدرت و سطح نفوذ کسب و کارهای اینترنتی در میان مردم می باشد.


آیا باز هم امکان رشد وجود دارد؟

نکته ای بسیار مهم که باید به آن توجه داشتیم باشیم بازار مستعد کشورمان در اغلب حوزه ها می باشد. این موضوع را می توان به عنوان یک فرصت طلایی قلمداد کرد به این معنی که با کمی تلاش می توان بازخوردهای مطلوبی را دریافت نمود. نتایج پژوهش ها نشان می دهد که بازار ایران تا حد اشباع فاصله بسیار زیادی دارد و این موضوع یک امتیاز برای کسب و کارهای اینترنتی بخصوص کسب و کارهای نوپا می باشد که بتوانند به فکر فعالیت و توسعه باشند. از این رو می توان با ایجاد، مدیریت و توسعه کسب و کار آنلاین متناسب به تقاضای مصرف کننده ها پاسخ داد. همانطور که می بینید آینده کسب و کارهای اینترنتی کاملا روشن است و به همین جهت توصیه ما این است که زیرساخت های لازم برای ورود به این عرصه را برای خودتان فراهم نمایید.

راه اندازی کسب و کار اینترنتی

ابزارها و روشهای کسب و کارهای اینترنتی بسیار گسترده هستند اما از میان آنها وبسایت ها نقش بسیار برجسته ای را ایفا می کنند. در واقع وب سایت ها زیرساخت و اساس کسب و کارهای اینترنتی به شمار می روند. اگر در کسب و کارهای سنتی فعالیت می کنید ما به شما پیشنهاد می کنیم با ورود به حوزه کسب و کارهای اینترنتی به کسب و کار خود فرصت بدهید تا رشد کند. جالب است بدانید بخش قابل توجهی از رکورد کسب و کارهای سنتی به دلیل رشد و پویایی کسب و کارهای اینترنتی می باشد. برای راه اندازی کسب و کار آنلاین می بایست در ابتدا اقدام به راه اندازی وب سایت نمایید که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

راه اندازی وب سایت

برای راه اندازی سایت به دامنه ، هاست و سایت ساز نیاز داریم. دامنه به عنوان آدرس سایت، هاست به عنوان فضای میزبان اطلاعات سایت و سایت ساز نیز به عنوان نرم افزار تحت وب برای مدیریت محتوا و اطلاعات سایت. راه اندازی سایت به دانش فنی بالایی نیاز دارد و به همین جهت ممکن است بسیاری از افراد دانش فنی آن را نداشته باشند. در همین راستا ما با همکاری شرکت میزبان فا سعی کرده ایم راهکاری مناسب را به شما ارائه نماییم تا بتوانید بدون داشتن دانش فنی راه اندازی سایت، صاحب وبسایت شوید!

تشریح طرح ویژه شرکت میزبان فا

در این طرح شما تنها با ثبت سفارش سالانه سرویس میزبانی از میزبان فا سایر ملزومات را به همراه نصب و راه اندازی رایگان در اختیار خواهید داشت! به این معنی که باخرید هاست از میزبان فا صاحب یک سایت بدون ورود به مسائل فنی خواهید شد. برای ثبت سفارش کافیست بر روی لینک زیر کلیک کرده و سرویس مورد نظرتان را سفارش دهید.

https://mizbanfa.net/iran-web-hosting/


منبع : بازتاب



[ بازدید : 147 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به oiuyt است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]